Om längtan att tillhöra

Mallis är på plats med sin fina familj och snart är det Zwampens tur. Vår i New York City. Fem korta ord och en punkt betyder för mig återigen en oändlig massa längtan till den plats jag aldrig längtar från. Men ständigt längtar till.

Bilden är tagen längs med Central Park West alldeles i närheten av Columbus Circle i december 2010.

(Igår hittade jag flygbiljetter tor för runt 4500 kr vid resa i oktober…på nån sajt nånstans där jag inte borde befunnit mig. Längtan är en drivkraft såväl som någon).

~ av susalull på 2011/03/21.

6 svar to “Om längtan att tillhöra”

  1. Det kallas för NY-cravings, av värsta sort 😉
    Först ett stop i SF, Napa, Sonoma, Monterey, Paso Robles, Lompoc och sedan NY! Härliga april.

  2. Man blit knäpp när man hittar billiga flygbiljetter till platser man vill åka till!
    Jag hoppas att du snart kommer till din stad igen, vännen! Kram.

  3. Ja det där är farligt… men man får aldrig sluta drömma.

  4. Susanne. Kom tillbaks, vi saknar dina inlägg o livsfunderingar 🙂

Lämna en kommentar